Garanciális feltételek
Garancia időtartama:
Gyári és utángyártott kijelzők: 12 hónap
Minden beszerelt alkatrész: 6 hónap
iPad érintők: 6 hónap
Szervizünkben a javítás új, vagy teljesítmény és megbíthatóság szempontjából az újjal egyenértékű utángyártott alkatrészek felhasználásával történik. A szerviz, a javítás közben történt szoftver hibákért, adatvesztésért nem vállal felelősséget. Az átvétel során nem észlelt károsodások ( beázás, fizikai illetve szoftveres sérülés, szakszerűtlen javítás) rögzítésének hiánya nem zárja ki átvételkori meglétét. Beázott készülékek bevizsgálása illetve tisztítása során, a leadás előtt még működőképes készülék, vagy alkatrészek működőképtelenné válhatnak, az ilyen sérülésekért a szerviz felelősséget nem vállal. Beázott készülékek, a javítás után is tönkre mehetnek a rejtett korrózió okozta sérülésekből kifolyólag, ezért a beázott készülékeknél a szerviz kizárólag a beszerelt alkatrész/ alkatrészek működésére tud csak garanciát vállalni, másra nem.
Ami nem garanciális:
– A szerviz nem vállal garanciát idegen beavatkozás, szakszerűtlen kezelés általi hibák, illetve nem megfelelő üzemeltetési körülményekből eredő hibák esetén.
– Bárminemű fizika behatás, sérülés: törés, nyomás, horpadás, hajlás, ázás, hibás akkumulátorból adódó kijelző sérülés, hő kár.
– Nem tesztelhető készülékek: nem kapcsol be, nem ad képet, nem érint, nem kapunk jelkódot.
Egy kis segítség:
A törésen felül, ilyenek azok a kijlezők, amiket nem tudunk garanciában javítani, mert mindegyik esetben külső fizikai behatás érte a készüléket.
Ha kijlezőcsere történik, viszont a figyelmeztetés ellenére nem cserélünk akkumulátort is, és ez történik, akkor sem garanciális a kijelzőcsere hiába nem érint de nincs összetörve.